Zwroty i reklamacje

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Kontakt z firmą:
Jeżeli masz zastrzeżenia co do jakości naszego produktu - skontaktuj się z nami pod nr telefonu: 888 333 005
Możesz także wysłać wiadomość mailową, dołączając zdjęcia produktu: sklep@mylaborell.pl

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Laborell sp. z o.o. sp.k.
Wola Batorska 962b
32-007 Zabierzów Bocheński

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ 888 333 005
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium